January 5, 2012

Adik dah sekolah....

Semalam hari pertama sekolah...wat masa nie keadaan semua terkawal...cuma aku jer cemas...sampai lupa semalam hari rabu ingatkan isnin yelah klu isnin blk awal sikit kol 1.00...Dgn panasnya...terasa lama sgt nk tgg 1.30...Sekali sekala jd surirumah nie seronok gak...pagi2 htr ank...lps tu kemas umah masak2...lepak2 baca novel oh indahnyaaa....cukup masa ambik anak sekolah lak...Camner nak sambung opsyen 60 nie...Tp masa cpt tol berlalu...sekejap jer dah 2012....skrg nie update pun dah tak sempat entah2 thn nie setahun sekali aku update blog...hahaha...aku rasa thn nie mcm sesak nafas sikit...skrg nie semua terkejar2...Thn nie anak2 pun jadual sangat padat  mamanya pun jadi serabut sama...Si adik siap mintak nk jadi 6thn balik tak best jadi 7thn...Semlm tgh makan nasi pun leh tido...sian aku tgk....


                Wajah ceria nak gie sekolah....

             Macam tak percaya adik dah besor....

            
 Semalam hari nie menu sama dok nk makan pankcake jer...esok entah aper lah depa nak....selagi blh aku cuba turutkan.....janji anak mama nak makan....pun mama dah cukup happy....



<--- U like it :) mama izah :)

7 comments:

ANAKIRANA said...

fizaaaa..
nk tny lah..sekolah s2 tu ada kelas kafa petang ker camna?

IDAYU said...

sronok tgk anak dh pg sekolah besar..turn ayu x tau lg...

fiza said...

ana : Kelas kafa mmg petang 2.30 - 5.00 boleh mula dr darjah 1 /3 tp saya darjah 1 x htr pun takut dia terkejut sek dr pg smp ptgkan...tp terpulang la....

fiza said...

Ayu: Mmg seronok tgk depa gie sek...nnt turn ayu smp gak...masa tu dah canggih kut...:P

ANAKIRANA said...

fiza,
oo yg kafa tu daftar masa bila yer ?eh byk nk tny lagi ni hehe nnt jmpa sembang laaa

ANAKIRANA said...

fiza,
oo yg kafa tu daftar masa bila yer ?eh byk nk tny lagi ni hehe nnt jmpa sembang laaa

fiza said...

ok..nnt nmpk kite terjah jer...hehehe smbg camnie tak puas....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...