January 18, 2012

Aduh perasaan sungguh...aku....

Di dalam lif semasa pulang dari opis...kita nie gie keje blk keje selalu naik lif yg sama selalu nmpk org yg sama  tp nama tak tau tiba2 dia ... 
Sis:Dok S2 ker???
Aku:Aahhh maner tau...
Sis:Selalu nmpk kat traffic ligh tesco...tgk kete mcm familiar jer
Aku:hehehe  (rasanya org dok cam sbb rim aku....kot)
Sis:Pagi2 selalu nmpk hantar adik gie sek. ker?
Aku:Taklah anak....htr anak..
(masa tu aku rasa  panas jer muka aku, mesti  tgh merah masa tu...sbb sis.tu tgk aku mcm rasa bersalah lak...)
Sis: oohhh...ingat lom kawin lagi...
Aku:Eh maner ader...rasa kembang2 hidung ....masa tu...tak terkata dok perasan lah sorang2:P


Di lain Situasa....masa tu  tgh makan malam beramai2 kursus kat luar...
Bro:Sorang jer...ader org tak...
Aku: Tak lah...tu kawan2 tgh ambik makanan.....
Bro: Leh Join....
Aku: no hal la...dok jer....
masa tu dok rancak lak kakak2 tu dok sembang....pasal gemok la...muda la....entah apa2...la tiba2 name den dikaitkan...mentang2 aku yg plg kecil....plg muda dlm group tu...gamak jadik mangsa jer la....
Sis: Tgk bdk nie ha...untung badan comel2 nie tak makan tua....mcm bujang je....
Bro: ohhh dah kawin ker ...
Aku:Eh...dah la....ader gaya lom ker...nipu ehhhh...
Sis:Dah beranak pinak pun badan jer kecik tu....
Bro: Betul ker....ehmmm yang kecik sekali umur berapa?
Aku:Dah nk sek.pun...
Bro: tu yg kecik sekali ker...yg kecik ker yg besar...
(tanya mcm tak puas ati jer)
Aku: Tersenggeh2 rasa malu lak...
Sis: nie la akak ckp untung org badan kecik...tak makan tua....


Balik senggeh2,senyum2 terperasan lak jap...hilang jap tension aku masa tu mood mmg tak elok...pastu aper lagi citer kat asben sambil gelak2....Dia dgn muka begang..."ala...org tu rabun tu....abg tgk tua dah....sapa yg ckp tu...lps nie jgn dok gatal pki baju katun2 lagi....pki la jubah ker...."hahaha  mesti kes jealous...."abg abg org nmpk muda sgt ker..."hehehe saje jer bagi asben membara..."maner  ade...dah2 jgn nak perasan abg nie lagi muda tau....." hehehe kelakar2 aku mmg suka nyakat asben....





<--- U like it :) mama izah :)

2 comments:

Tihara said...

wahh best nye awet muda gitu :)

fiza said...

: )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...