December 29, 2011

aku mmg stress

Apa lagilah masalah wairing rumah aku nie...Sejak blk cuti hr tu..tiap2 malam black out..Mula tu heater wat hal...aku diam lagi lah..selang beberapa minit lampu bilik air lak ...aku dah cemas dah...pastu tgh malam tgh syok tido aku dok rasa bahang sangat...tgk aircond lak mati...Lepas balik keje ...auto gate aku lak tak leh tutup...masa tu terus aku hilang sabar dah..Semalam gak panggil cina wairing mintak tgk apa masalahnya...dia kata wairing heater aku terbakar so wat masa nie dia tutup semua punca utama yg berkait la...bahagian atas semua bergelap cuma aircond jer yg leh on...aku pun malas nak pikir tgg asben balik la...tuptup malam tadi 2.30 pagi black out balik...aku terus tak leh tido dok pikir smpi pagi...apa sebenarnya masalah umah aku nie...
1.wairing dlm bilik aku rosak ker....
2.ker wairing auto gate aku rosak...
3.aku dok pakai elektrik lebih ker..tp rasanya yang on 24 jam cuma peti ais n auto gate jer...tak kan lah...berapa sgt la..ish aku mmg stress sekarang nie...dgn badan yg tak sihat nie...



<--- U like it :) mama izah :)

2 comments:

ana-kirana said...

kalau trip biasanya peralatan letrik yg rosak ,
atau
overload

fiza said...

aahh ana overload... wairing utk heater depa silap wat...ms wat tu awk tak tgg nie lah jadinya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...