February 24, 2011

Kenapa la anak aku tak suka makan.....

Pagi-pagi mood dah sedih...semua kerana anak-anak...Anak aku irfan gadu sakit perut...dah 2,3 hari dah kembung perut..Aku malu nk tanya kat pengasuh pasal bab2 makan nie takut salah paham lak..hemmm tadi aku tergerak hati nak tanya gak dgn kak ita. Anak aku selalu makan ker tidak t/hari ...Rupa-rupanya terkejut aku, depa tak makan...mkn roti saje...katanya kenyang.Patut la aku tgk tak gemuk-gemuk... ya la  hairan aku...pagi2 dah mkn, rehat kol 10 karang makan lagi...kol 1 makan t/hari lak..ptg minum lagi malam dah mmg wajib makan, tp tak besar2 gak...rupa2nya tak makan dia....patut lah bila aku balik keje tak dan nak rehat...dok heboh nk makan...lapar2 katanya, aku pikir budak lelaki tgh naik nie mmg kuat makan kot, biasanya aku bg roti dgn milo dulu la..klu ade pau aku kukus kasi mkn tu dulu...sementara nak tgg msk makan mlm siap...Budak2 nie susah sgt nak makan...kat umah org,klu blk kg pun jadi masalah gak..tak mau mkn langsung tp blk umah elok jer...makan,ker mls nak dgr aku berleter....ye la kat umah org takkan nak marah2...nnti aper kata mak lak...anak..anak...selalu buat aku susah hati...




 mama izah :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...