February 28, 2011

Dula tak Sabar Sekarang pun tak sabar.....

Sekarang nie aku mmg tak cukup kaki dan tangan...mcm mane nk jd superwoman....anak baru dua dah tak sempat....tu pun ader hati nak tambah. Agaknya tu lah tuhan tak bg dulu kot tgk aku mcm nie...tak terurus. Melalut lak aku nie,yang benarnya lom rezeki lg...ayat mcm lepas stress jer...tak dpt2 lg baby....

                      
      Tiap-tiap malam sibuk wat homework...mane nak tgk dia, maner nk tgk si abg  
       lak....

                  
     Dulu-dula tadika tempat lain tak der bw blk umah, semua siapkan di sekolah....
    Tapi kat TCC  mmg ader,setiap jumaat dan isnin kuiz lak....Baru rasa suasana
    macam  sekolah....sekurang-kurangnya tahun depan darjah satu dah terbiasa
    dgn homework....


        Klu dulu asik tanya bila nak sekolah...skrg nie asik tanya bila lak nak cuti
        sekolah....



mama izah :)

4 comments:

ana-kirana said...

fiza...nnt kan..kalau ada update utk registration murid darjah 1 kat sekolah VH tu..bgtau sy yer..
dgr2 kata bulan 3 ni..
kot la anak awk info dari cikgu dia ker..
tq

IDAYU said...

wat2 b'sabor ye mamafiza..tp bla dh ade anok kecik....mulala nk suruh cpat besor...penat lelah jg anok kecik. ni.....

fiza said...

ana-kirana:Kebetulan Jumaat nie
asben mmg gie sek.nak
reg. si adik nnt kite
tanya ya... :)

Idayu : Hai mummy ayu rindunya kat
korang.Letih benor ker
ader baby kecik nie, la dia
bukan buat sepah pun makan
tido jer...ader anak kecik
ceria sikit umah...

twinscraftlife said...

Hi! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...