January 21, 2011

Kena Sound jiran....

Mlm td En abg aku buat kecoh lak...semuanya gara-gara aku...Aku tak sedar langsung dia balik...dia dok jerit2 panggil aku...sampai jiran depan dok jengah kat pintu tgk...lepas tu dtg jiran india dok sound dia" ape nie jerit2 mlm2 panggil org..." Suami ku kata " Panggil wife lah...bukak pintu tp tido mati...." dia kata tak pernah lah ader org jerit2 kat bwh panggil2 mcm nie...huhuhu sian abg...kuat lah tu dia jerit rumah india tu dkt dgn pengasuh anak aku...penyudahnya dia baling batu kat tingkap bilik aku...Aku terjaga, berdebar2 jantung takut pencuri...tp gagah jugak turun bukak pintu nak tgk aper...tp tak de aper pun tiba2 dia keluar dr arah tepi,mujur dia tak panjat pagar klu tak mesti kecoh mlm tu...Aku selamber jer tanya baru sampai ker...rupa2nya dah 1jam 1/2...mmg tido mati sungguh aku...yelah penat giler keje mcm buruh kasar kemas rumah..husband kata buat malu jer mcm org giler talak...jerit-jerit...org depan ingat aper nanti...hehehe.Husband ku mmg sabar org nya..klu aku mau dah aku gamok panggil2 tak dengar...:P. Teringat citer kwn ku tido mati gak masa tu waktu senje...husband dia balik surau nk masuk rumah jerit2 isteri tak dengar udah2 panjat masuk ikut pintu dapur...Aku gelak2 kat dia tgk2 aku lak kena....





 mama izah :)

3 comments:

ana-kirana said...

kul brp iza...tak dgr pulak hehehe..saya kul 2 tak tido lagik

hasilah said...

nasib baik husband akak x kena tangkap polis..klu x naya jea..

fiza said...

ana-kirana: dlm kol 130 pg...hehehe mmg lucu hr tu...

hasilah : tu la nasib baik...klu tak naya je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...