January 30, 2011

Hari lahir ku....

Ingatkan hari lahir yg lalu aku sambut dgn anak2 jer...Tgh aku syor lyn blog...tiba2 aku dgr grill umah aku mcm ader org bukak..."Aiman kamu bukak pintu nk gie maner..?''tkt dia kuar senyap2..." maner ader Aiman bukak hantu kot..."slaber jer dia ckp....Assalammualaikum...rupa2 asben balik surprise!!!katanya...hemmmm saje jer...buat aku terkezuttt : ) besday kali nie, aku mintak kapet  utk bilik aku jer...mcm biasa, aku tak suka surprise2 nie...takut tak memenuhi citerasa..baik ckp jer..aper nak hehehe tak mau demand yg mahal2 tgg lain2 kali jer. Thanks kat kawan2 yang wish dan doakan utk aku...kat FB....tak dan...nk bls.


        Aku suka hitam tp bila hinggap habuk cpt nampak....so ambik putih...:P


     Satu lilin buat syarat...pasal anak bising nk tiup padahal besday aku...budak2 mmg camtu...
    


<--- U like it :) mama izah :)

2 comments:

lieya said...

happy bes'day my fren... moga panjang umo.. murah rezeki.. n dapat baby tahun nie.. hehehe

fiza said...

tq tq...tang baby tu payah sikit nk ckp hrp2 ada la rezekinya thn nie...doa2 la utk aku :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...