June 15, 2011

Kursus di JB

Patutnya entri nie aku update last month tp bz benor...mane idak nya  Jb-Ipoh-Tganu, sungguh meletihkan.Gie kursus adalah perkara yg membosankan aku...nak2 kursus perakaunan mmg letih...Dah la bila gie kursus kene minta mak mertua jagakan anak...susahkan depa jer,apa leh wat takkan nak ponteng sekolah kot...tp sekali-sekala berjauhan dgn anak bagus gak...bg depa insaf jap, dan rasa camna bila mama tiada...




Hari pertama kursus mmg seronoklah maksud aku part makan...sehari 6 kali makan...bayangkan kursus kat hotel...habis semua aku ambik takder terkecuali...sampai aku diserang ci*** :P, dan hasilnya badan mmg naik...mane tak nya habis kelas lepak dlm bilik jer...ternak badan golek2 tgk tv...cukup masa turun makan...tu jer lah rutin aku setiap hari....


 makanan yang lain semuanya sama cuma kuih nie jer agak pelik dan tak pernah makan pun sebelum nie, tebu bersalut isi ketam...tp aku tak mkn pun tebu tu...kwn2 kata sedap :P


<--- U like it :) mama izah :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...