March 1, 2012

Hatiku telah bertaut kembali....

Lama sudah aku tak menjenguk blog aku nie...bercinte rasanya bila nk on pc...Sejak aku kembali memenuhi hobi yg sekian lama ku tinggalkan...kini aku tak betah lagi memendung perasaan terhadap novel-novel kesayanganku...chewahhhh...
Sebuah demi sebuah aku telaah hingga x dpt dipisahkan lg...Bg aku membaca novel ketagihnya sama mcm mana2 hobi pun...dr satu helaian ke satu helaian buat kita teruja..penangannya sama mcm org kemaruk bercinta....mood indah aje...boleh buat kite tersenyum sendiri hahaha...smp makan pun tak lalu gara2 nk tahu apa kesudahannya...smp asben pun dok perli bila time dia call aku mesti tersenyum ceria menceritakan babak2 dlm novel tu...dia lak dok layan jer aku pot pet pot pet...tiap mlm dok pesan kat aku jgn tido lambat jgn tido lambat....huhuhu...Sebenarnya bukan dia takut aku tak cukup tido tp dia takut buku aku cpt abis...nnt aku mesti sibuk nk beli lg...sungguhhhh!!! bila aku dah mula baca tu apa yg berlaku kat sekeliling aku pun aku  dah tak nampak dah....Aku ckp kat asben ala jgn lah mare...nie kire terapi bg aku la... syoknya sama mcm maner perasaan abg bila gie scuba tu...


Tgk peminat tegarnya aku... nie baru 2 bulan nk smp hujung thn huhuhu gamaknya asben kene wat bilik khas mini labrie kat aku...


Nie antara kesayanganku..3x dok ulang baca dlm seminggu...hari tu sedih sgt tak sempat nak minta autograf kat Anis Ayuni...asben ajak balik sbb dia dah letih tgg aku mgkin panas kut...tp klu aku letak sehari suntuk pun aku rela..nasib baik bdk2 ikut...terpaksalah sedar diri dah ader anak apa leh wat sabar jer la.....:P


Esk jumaat masa sesuai sgt utk lepak POPULAR.....:P

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...