December 22, 2010

collagen...

Sikit lagi masuk tahun baru...bertambah lagi la 1tahun umur aku...tidakkkkk!!!! dah tua dah aku nie...tp rasa mcm muda hikhik tp tu kata kawan2 aku la... perasan jap...Masuk tahun baru mmg sok la..byk mega sale hikhik..tp yang tak syoknya duit bykla abih...ish aku nie dah melalut tersasar jauh dr tajuk lak...
Yang benarnya aku nak kongsilah ttg satu produk yang aku makan nie...Total Image Collagen.


Kita perlu ambil kolagen sbb...dr usia 25 thn tahap kolagen pada badan kita akan mula merosot pada kadar 1.5% setipa tahun...bayangkan umur kita dah berapa sekarang....
Setelah beberapa bulan mengambil produk nie mmg banyak la kesannya.Antaranya jeragat dimuka semakin pudar hampir tidak kelihatan. Ye lah dah makin berumur nie kulit kita cepat kendur ditambahkan lg dgn makan tak seimbang, cuaca dan sewaktunya kena lah buat sesuatu...wlupun En abg tak kisah pun nk berkedut ker aper ker katanya klu dah tiba masa nk wat camner tp klu dah namanya pompuan biasalah cemassss...harus gitu idaman semua pompuan utk kelihatan awet muda...kan..kan...ader ker yang nk tua...



 mama izah :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...